Feels like summer

 
 
För två dagar sedan gick jag i kort kjol, bikini-topp och ett par flipflops till stranden med Margit. Vi tog vårt första dopp. Dock vågade vi bara oss på att få vatten upp till midjan, men någonting var det! Skönt att bocka av det så man inte känner sig som en badkruka mot sommaren. Har ni tagit ert första dopp?
 

  2 kommentarer på "Feels like summer"

Postet av: malla
colla bilder hihih
SÅååå kul vi hade gumms<3
2014-04-22, 21:02:54
Postet av: Sandra Steinick Gustafsson
vilka härliga bilder!

Gillar du att delta i tävlingar? Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en handgjord (jättefin!!) ljusstake och det är super enkelt att gå med! Klicka bara in här och läs inlägget: http://sategu.se/2014/april/tavling-vinn-en-super-fin-ljusstake.html#comment
2014-04-22, 21:37:00
URL: http://sandrasgse.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria