Dan före dopparedan +

 
Detta är vad jag känner för just nu. Att skriva. Jag gillar det verkligen. Vare det gäller att skriva om lyckliga minnen, tragedier och nyttiga händelser som man kan se som avfarter på motorvägen som man kan se som vår tidslinje. 
 
Vad har hänt i mitt liv då? Jo, en saknad av mina nära vänner på andra sidan Atlanten har vuxit, Rebecka och Sara; vi ses snart ♥. Jag har även tagit det ovanligt lugnt. Umgåtts, tittat på film, ätit fina middagar och träffat intressanta människor. Jag har sansat mig och återhämtat mig lite. Det har gått rätt snabbt. Nu såhär dagen innan den dag som man såg som magisk när man var mindre, känner jag att jag har nått en punkt. Återhämtningen krackelerar och brister lite. Det är såklart en inkluderande faktor i att tillfrisknande, men jag är väl medveten om den. 
 
Men, hörni, imorgon är det jul. Jag har varit det där barnet som har legat under granen och bara observerat alla paket och lukten av barren, jag har räknat paketen, byggt torn av dem och rimmat. Jag må vara 17 år. Men det där lär nog inte försvinna med åren. Det enda som jag faktiskt har lyckats bryta är att hinna med i julkalendern. Gud, jag är så besviken. I need to change.
 
 

  0 kommentarer på "Dan före dopparedan +"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria