My end of a year

 
 
Mitt nyårsfirande började redan på lunchen på jobbet. Kockarna hade bakat kaffebröd med massa godsaker och slagit ihop en riktigt god nyårslunch! Evigt tacksam! När jag sedan kom hem började jag göra mig i ordning för Amandas middag som jag vid sju gick till. Det var asgrymma och härliga tjejer där som jag hade glädjen att hålla sällskap med.
 
Vid elva åkte vi in till Sankt Eriksplan där vi träffade på Sanna och hennes kompisar. Där gick vi ut på en bro som gav oss en spektakulär utsikt över staden. Man såg många, färgfulla fyrverkerier! Grymt härligt var det! Efter någon halvtimme åkte jag, Linnea, Julia, Sara, Linda, Amanda, Elvira och Domenique till Stureplan där jag och Linnea så småningom gick hem! Vi var nog hemma vid två men vi somnade inte föränn vid fyraa! 
 
Det var verkligen en lyckad nyårsafton för min del och jag skulle inte kunna föreställa mig något mysigare än vad som blev av!
 
Nu ska detta år bara bli grymt!
 

  1 kommentarer på "My end of a year"

Postet av: Evve-Normal is boing!
Låter som du hade en riktig awesome nyårsafton :)
2014-01-02, 23:01:14
URL: http://evvesliv.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria