Cold details

 
 
 
På något sätt kan jag gilla att det skiftar med vädret en smula. Tänk att ha denna variation med sol och vårväder en dag, samtidigt som man får den mysiga vinterkänslan nästa dag. Såklart kan det verka segt om man inte är förberedd, jag med min cykel, men känslan när man kommer in och kollar ut och ser det harmoniska snöfallet är ingenting direkt jag klagar på! Dock ser jag fram emot sommaren så enormt så om det blir varmare är det såklart ett plus! Känner att det kommer att gå fort dock!
 
Ovan ser ni bara lite detaljer i mitt rum. Lite smårandom bilder då jag var in the mood för att fotografera lite!
 
Nu ska jag sätta mig och läsa de sista sidorna kvar i boken vi har på engelskan! 
Toodleees (hahaaa)
 
 

  0 kommentarer på "Cold details"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria