Love, or just an action?

 
 
 
Någonting som kan inspirera är dessa experiment om människan. Om människan och deras reaktioner och beteenden vid specifika handlingar. Eller som i videon ovan, att få någonting som kan betyda så mycket, som har en viss innebörd, till en handling så enkel. Videon ovan är ett typiskt exempel på ett sådant experiment hur människan reagerar när, som i detta fall, man ska kyssa en fullständig främling. Det är så intresseväckande hur personerna faktiskt agerar innan kyssen respektive efter kyssen. Det som man även kan fråga sig är huruvida biologisk beteendet är, eller om det är samhället som har skapat den.
 

  1 kommentarer på "Love, or just an action?"

Postet av: johanna
videon var fake, de kände varandra innan

#glädjedödare #negativajojjo #ihatelife #dö
2014-03-24, 11:31:55

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria