Bloggar som inspirerar

 
PT-Fia är en träningsmotiverad tjej som inte bara sprider motivation och tips om kost och hälsa. Hon sprider även så mycket glädje och lycka genom lyckliga bilder och uppskattande texter. En blogg utöver det normala.
 
Tuva Malmö en tjej som fotograferar så sjukt bra! Bilderna är helt otroliga och som med PT-Fia ovan sprider Tuva en frid och lugn samtidigt som man blir motiverad till att ta tag i det som man brinner för. Jag kan säga att denna tjej har bidragit till att återföda mitt intresse för skrivandet och fotografin.
 

  0 kommentarer på "Bloggar som inspirerar"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria