Eddiboi

 
 
Vad ska man börja med Eddieboi? Ja, han kan i alla fall musik. Han använde sin gitarr på så många olika sätt som fick en så förrumplad. Ed Sheeran gick upp på scen, med sig själv och sin gitarr som medarbetare, och körde bara på. Det man sedan insåg var att han inte uppträdde själv. Alla uppträdde tillsammans. Ed Sheeran, tillsammans med publiken uppträdde tilsammans. Alla sjöng med. Vi var som ett och samma band, med massa mobilkameror. De två timmar som gick väldigt snabbt var verkligen värd vartenda krona som spenderades. Guldvärd kväll!
 

  1 kommentarer på "Eddiboi"

Postet av: hejsanhoppsan
vill tillbakaaaaaaaaaaa bästa konserten någonsin :P
2014-12-08, 09:09:22

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria