Resan so far




Livet so far i denna vackra stad är hitills alldeles underbar! När vi landade vid fem på eftermiddagen åkte vi, trötta som bara den, in till staden där mammas vän som vi bor hos tog emot oss. Vi gick ner till närmaste guldhörnan Bar Jules och avnjöt en god middag. Jag var dock halvt medveten tack vare den bristande sömnen. Jag kan säga att  den natten var en riktigt gudomlig en. Nuet jag helt återställd till San Francisco-tid, vi har köpt groceries och ätit frukost i vårt kök. 

Jag trivs som bara den hitills! Men nu väntar det carpning av staden!

See you!:)))

  0 kommentarer på "Resan so far"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria