Belöning



Mitt gym nå nog vara en av de bättre. 

Efter att motvilligt stiga upp ur sängen lite tidigare än vanligt, cykla upp för backarna mot gymmet och ta sig igenom en timme av tung BodyPump så står det en liten, perfekt buffé med godsaker som kunderna bara kan ta för sig. Jag och Amanda hade en timme av underbar frukostmumsande, pratandes om det mesta. Och klockan är bara tio! 

Nu ska jag, men min kaffe i handen bege mig in i kemiplugget som väntar tills en klippning väntar om några timmar.

  0 kommentarer på "Belöning"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria