Don't mind the dirt on the window

 
 

 
 
 
 
 
Ojojojoj vad är det som händer? Jag tog upp kameran och började leka runt med den. Hur länge sen var det inte sedan jag gjorde det? Resultatet av denna lilla fina halvtimme blev bilder som man egentligen aldrig kommer att ha någon användning av. Bilder på rummet i sitt råa format helt enkelt.
 
Nu väntar det Zumba med Amanda och sedan lite roligheter hos Freja.
Happy långfredag :)
 

  0 kommentarer på "Don't mind the dirt on the window"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria