It's here



Roligheter, roligheter! Det är nog mitt lov i två rätt identiska ord. Det mest euforiska av det hela måste nog vara mitt under veckan. Vet ni vad guys, jag fick en ren känsla av sommarlov!! Vädret, oplanerade dagar som slutar lyckade, lite äventyr och njutning! Ja, känslan fanns där! Nu när man även har tagit emot ett e-mail från rektorn om att det endast är 40 skoldagar kvar så kan man ju inte känna något annat än lyckaaaa!

Carpa denna torsdag människor! I know i will:)

  0 kommentarer på "It's here"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria