Något att se fram emot



En löprunda i solen, läkarbesök och plugg har min dag bestått av. Har härjat på söder och vandrat i lite områden jag inte brukar kretsa kring vardagligen. Mysigt:) 

Har egentligen inte så mycket mer att berätta..

Jo, jag har nu bokat flygbiljetter till andra sidan Atlanten om ett plural veckor! Att jag äntligen får träffa mina beloved amigos där borta i USA gör mig bara sprallig och pirrig inombords :)

Inte långt kvar nu!

  0 kommentarer på "Något att se fram emot"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria