Pepp

 
 
Luddig. Så skulle jag förmodligen beskriva min dag. Min biologiska klocka visade klart och tydligt att den låg några tidszoner bak när jag hävde mig upp från sängen imorse. Kaffe på det och man var utanför dörren.
Rätt kort dag, slutade efter lunch så jag och Amanda satte oss på stadsbiblioteket och tog oss an labben vi har till nästa vecka. Sedan var klockan helt plötsligt halv sex.. Och dagen är härmed slut. Ja, allt var rätt luddigt. Plus i kanten var dock att solen verkligen tittar fram nu. It has been missed :)
 
Vet inte riktigt vad jag ville komma med detta. Det som återstår nu innan lovet är ett plural ärenden, men även planeringen inför sommaren är på g. Jag kanske ska tillbaka till my beloved amigos på andra sidan Atlanten och spendera en fin tid där borta. Resmål med nära vänner är nästan 100% spikat. Så mycket att se fram emot!
 
Allt ser så ljust ut just nu, det kanske var det jag ville säga.
 
 
 
 

  0 kommentarer på "Pepp"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria