Awakening

 
Vet ni vad, jag vaknade upp imorse och insåg att fan, jag har inte rört min kamera sedan San Francisco... Sedan höstlovet har min kamera alltså inte rört sig en millimeter. Hur sjukt egentligen? Från att konstant låta den bidra till tyngden i min väska som läggs på mina axlar var dag så bara ligger den där, i månader. Nä, jag ska återuppta detta. Det är trots allt någonting som ligger mig nära om hjärtat. 
 
Lyckligen har jag inte lagt av helt. Har ju en älskvärd telefon som kan dokumentera alla fina minnen som passerar
 
 
 
 
// Några fina moments från den senaste veckan. //
 
Nu ska jag i alla fall återgå till mina fysikstudier. Ett kursprov ligger och spökar inom en vecka.
Ett vårtecken?

  0 kommentarer på "Awakening"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria