Ljuva tider


Fysik-kursprov väntar imorgon. Jesus alltså. 4h av intensiv fysik. Har nog aldrig varit med om ett sådant långt provpass. Uppladdningen är här och inom mindre än 24h är det över och det är lov. Hur underbart.

Livet har rullat på. Gosiga middagar, ett skrivet högskoleprov men även sommartiden, regnet och nya människor har mötts under veckan. Jag är så grymt lycklig. Ljuset närmar sig, och tiden kommer ifatt en. 
I'm happy:)



// Mina absolut bästa vänner! Finns inga bättre❤️ //

  0 kommentarer på "Ljuva tider"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria