Those were the golden days

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
// Några få gosiga bilder av ett hundratal ! //
 
Alltså vart ska jag börja... Riktigt fin skidåkning (speciellt när det var som mest sol), underbara människor, äventyrliga kvällar och extremt intressanta och unika människor som man träffade på där nere. Men framför allt; En helt underbart minnesvärd resa!
Kanske kan börja där :)
 
Trots denna underbara resa blev jag dock av med min telefon sista kvällen (en sådan extreem otur så att jag ibland börjar misstänka att det är någon som vill mig något). Så, summan på kardemumman är att alla mina bilder stannade kvar någonstans i Alperna. Men, jag var gladeligen inte den enda som tog bilder under resan. Så detta ovan får täcka bildmaterialet sålänge! 
 
Jag kan garantera att detta kommer att vara en vecka som man kommer se tillbaka på och le. Jag skulle absolut inte säga nej till en resa som denna, trots sjukdomar och borttappade värdesaker. Det är små dammkorn jämfört med resan i det hela. Nu i sommar lär en liknande resa äga rum. Nämligen till Grekland!
Jag räknar redan ner dagarna.

  0 kommentarer på "Those were the golden days"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria