Maj-helg

 
 
 
 


Wow. Är alldelles matt i huvudet just nu. Håller just nu på att städa mitt rum och ska snart bege mig ut på något fint ställe och plugga lite matte. Min helg har varit relativt fullsmäckad. Drink hos Lella i fredags och en väldigt fin middag hos Love. Nu ligger jag hemma med en halvklar röst och med en sådan smärta i halsen. Men vet ni vad? Det betyder ju endast att jag har sjungit med en liten dos av eufori :)
Happy sunday peeps!
 
 

  0 kommentarer på "Maj-helg"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria