Nu är det lite sommar alltså

 
 
 
 
 
 
// 1. Fajn Cissi, Anton och Sofia // 2. En av mina favoritpersoner // 3. Fabness //
// 4. Svensk himmel at its best // 5. En glad Basti påväg mot äventyr // 6. En glad Julle taggad inför en fin löparrunda! //
 

Trots att det är mycket att stå i kan man inte hindra dopaminet i kroppen att cirkulera i kroppen. Måste säga att sedan jag fick en cykel har jag fått mer frihetskänsla. Hur sjukt egentligen. 
Men, fina promenader och att ljus kan bidra till så mycket. Det som väntar nu är en rolig helg då ett par härliga människor ska fira in sin 18-årsdag. Taggad är bara ett dammkorn till hur man kan beskriva min känsla kring dem närmsta veckan!
 
 

  0 kommentarer på "Nu är det lite sommar alltså"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria