Grekland, Grekland, Grekland

 
 
 
När man väl kollar tillbaka på alla de bilder man fick chansen att dokumentera under denna vecka gör att man blir gladare med en nypa dysterhet. Aa, Grekland, med sina närmaste vänner, var en sådan grym jäkla tid. Satan vilken energi man fick av denna resa, trots att den bestod av brist på sömn och oändligt mycket dans. Det var exakt för denna anledning jag ville spara detta minns jag. Att en kall, rätt mörk, oktober-söndag, kunna få titta igenom detta igen. Det bringar lite ljus faktiskt. 
 
 

  0 kommentarer på "Grekland, Grekland, Grekland"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


Hej, mitt namn är Juliana och jag är bosatt i Stockholms innerstad. Här skriver jag om inspiration, mina tankar, min vardag, kost och träning och mitt intresse för foto.

+ Följ mig på Bloglovin
Kontakt:
  • [email protected]







    Design laget av Julie Viktoria